منوی دسته بندی

سئو وردپرس چیست؟ معرفی راهکارهای طلایی برای سئو سایت وردپرسی

  • سئو وردپرس تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد سایت دارد. با استفاده از سئو وردپرس می توانید جایگاه وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشید. هنگامی که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد، کاربران بیشتری وارد آن می شوند و میزان فروش و سودآوری شما افزایش می یابد. آماری که در سال 2020 ارائه شده نشان می دهد که 62% از سهم بازار در سیستم های مدیریت محتوا به وردپرس اختصاص دارد. وردپرس، قدرت و محبوبیت زیادی دارد و به دلیل سازگاری با سئو، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم محتوای وردپرس علاوه بر قدرت و محبوبیت، از نظر ساختاری، امنیتی و امکانات عملکرد بسیار خوبی دارد. در ایران، سایت های معروفی مانند دیجی کالا، چطور، تجارت نیوز و در خارج از ایران سایت های مرسدس بنز، والت دیزنی، مجله تایم و نیویورکر از این نوع سیستم محتوا استفاده می کنند.

     

    دلایل محبوبیت وردپرس

     

    همان طور که گفتیم وردپرس، محبوبیت زیادی دارد. اما چرا؟ این سیستم مدیریت محتوا ساده و رایگان است و به راحتی می توانید با آن کار کنید. شما برای استفاده از وردپرس نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. علاوه بر این، می توانید افزونه های موردنیاز و دلخواه خود را به سایت اضافه نمایید. سازگاری و انطباق پذیری وردپرس باعث شده است تا محبوبیت زیادی داشته باشد. به کمک وردپرس می توانید با کاربران زیادی ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب، دانش خود را به اشتراک می گذارید و اگر سوالی در مورد طراحی سایت با وردپرس داشته باشید، پاسخ آن را از این طریق به دست می آورید.

    مشاهده کنید
    چراغ قوه از گذشته تا به امروز

     

    چرا باید سایت وردپرس خود را سئو کنید؟

    سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که با هدف بهبود رتبه سایت بر روی آن انجام می شوند. این اقدامات از طراحی و کدنویسی، تدوین استراتژی، نوشتن محتوا تا لینک سازی خارجی را در بر می گیرند. اگر سئو سایت به صورت اصولی و استاندارد انجام شود، وب سایت شما در جایگاه خوبی از نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد و بازدید کننده بیشتری را جذب می کند. سئو سایت وردپرس نقش مهمی در افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات شما دارد. علاوه بر این باعث آشنایی بیشتر مخاطبان با نام تجاری شما (برند) و سبقت از رقبا می گردد.

     

    باید به این نکته توجه داشته باشید که با قرار گرفتن در جایگاه خوبی از صفحه اول گوگل کار شما تمام نمی شود. چرا که رقبای شما همواره در تلاش هستند تا رتبه ی خود را ارتقاء دهند. برای حفظ جایگاه وب سایت خود می توانید از خدمات پشتیبانی سئو استفاده کنید.

     

    پشتیبانی سئو شامل بهینه سازی مداوم سایت، بررسی و آنالیز رقبا، تولید محتوا به صورت دوره ای، لینک سازی و بررسی امنیت سایت می شود. این خدمات توسط سئوهاما ارائه می شوند و به شما کمک می کنند تا جایگاه وب سایت خود را بهبود دهید. سئوهاما سال هاست که در زمینه سئو (seo) ، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. از دیگر خدمات این شرکت می توان به مشاوره سئو ، افزایش سرعت بارگذاری سایت، آنالیز محتوای سایت، یافتن کلمات کلیدی مناسب، تولید محتوا، موبایل فرندلی بودن سایت و بک لینک سازی اشاره کرد.

    مشاهده کنید
    جم فری فایر کلیدی برای گیمرهای حرفه ای فری فایر

     

    دلایل برتری وردپرس نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا

     

    1- افزونه های زیادی در وردپرس وجود دارند و شما می توانید با استفاده از این افزونه ها، سایت خود را شخصی سازی نمایید. به این ترتیب، قابلیت ها و امکانات موردنیاز خود را به سایت اضافه می کنید. این کار باعث بهبود تجربه ی کاربری سایت شما می شود.

    2- وردپرس شرایطی را فراهم نموده است تا بتوانید آدرس صفحات خود را تغییر دهید و اصلاح کنید.

    3- عنوان و توضیحات متا تاثیر بسزایی در رتبه سایت دارند. بسیاری از تگ های ضروری در سیستم وردپرس به صورت خودکار به صفحات اضافه می شوند.

    4- یکی از مهم ترین عواملی که بر سئو وردپرس تاثیر می گذارد، سرعت بارگذاری یا لود صفحات سایت است. هر چقدر سرعت سایت بالاتر باشد، کاربران بیشتری وارد سایت شما می شوند. افزونه ها و ابزارهای مختلفی برای افزایش سرعت در سایت های وردپرسی وجود دارند.

    5- سئو وردپرس و بهینه سازی تصاویر باعث می شوند تا تصاویر وب سایت شما در صفحات جستجوی گوگل بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. مدیریت سئو تصاویر در وردپرس به راحتی امکان پذیر است.

    6- یکی از ویژگی های مهم سایت ها، موبایل فرندلی (سازگاری با موبایل) است. بیشتر افراد گوشی هوشمند دارند و برای پیدا کردن پاسخ سوالات و رفع نیازهای خود اقدام به جستجو در اینترنت گوشی می کنند. ویژگی موبایل فرندلی (ریسپانسیو) در بیشتر قالب های وردپرس به صورت پیش فرض وجود دارد.

    برای مشاوره رایگان در زمینه ی سئو سایت می توانید با مشاوران حرفه ای تیم سئوهاما در ارتباط باشید.

    مشاهده کنید
    ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو کدامند؟

     

    https://seohama.com

    09123899313

    02144297790

     

    چه کارهایی باید برای سئو وردپرس انجام دهید؟

    بعد از آماده سازی زیر ساخت های لازم می توانید از خدمات هاست استفاده کنید. پیش از اینکه هاست را بخرید، سرعت، امنیت و پایداری آن را بررسی نمایید. چون این عوامل تاثیر زیادی در سئو سایت دارند. بعد از اینکه این مراحل را طی کردید، برای سئو سایت اقدام نمایید.

    محتوای غیر مرتبط سایت را حذف کنید و به جای اسامی پیش فرض و دسته بندی ها، اسامی مرتبط را قرار دهید. در ادامه، برگه نمونه را حذف نمایید. این برگه در قسمت مدیریت قرار دارد. سپس یک قالب متناسب با سئو وردپرس را انتخاب کرده و نصب کنید. اکنون نوبت به نصب افزونه Yoast SEO رسیده است. سایر پارامترهای سایت را می توانید به کمک این افزونه (پلاگین) تنظیم کنید.

     

    سخن پایانی

     

    سئو (seo) راهکار مناسبی برای بهبود رتبه سایت های وردپرسی است. به کمک آن می توانید در جایگاه های برتر صفحات گوگل قرار بگیرید و از افزایش ترافیک ورودی سایت خود شگفت زده شوید. سئو سایت یک امر تخصصی است و اگر به صورت اصولی و استاندارد انجام شود، آمار بازدید از سایت را بالا می برد. در این صورت نرخ تبدیل سایت افزایش می یابد و شما مشتریان بیشتری به دست می آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *