منوی دسته بندی

راهنمای تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل

  • بازی های ویدیویی امروزه به اوج محبوبیت خود رسیده اند، به خصوص در بین نوجوانان و بسیار سرگرم کننده هستند. بازی کالاف دیوتی یکی از این بازی های ویدیویی آنلاین است که بر روی موبایل نیز نصب میشود و کار را برای گیمر ها و طرفداران خود راحت تر کرده. همچنین با خرید سی پی نیز میتوانید امکانات بیشتری را برای خود فعال کنید. برای خرید سی پی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید چون نسخه های تقلبی این محصول در بازار بسیار زیاد میباشد. امروزه دغدغه ی بسیاری از افراد تهیه سی پی کالاف ارزان موبایل میباشد و ممکن است با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های نامعتبر نسخه های تقلبی سی پی را تهیه کنند.

    بازی به طور خودکار تنظیمات خود را با توجه به نوع دستگاه به روز میکند اما تنظیماتی نیز درون بازی وجود دارد که بازیکن میتواند با تغییز این تنظیمات باز یرا برای خود لذت بخش تر کند و عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

    با کلیک بر روی چرخ دنده میتوانید وارد منوی تنظیمات شوید و به انواع تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید.

    در ادامه به بررسی برخی از این تنظیمات میپردازیم.

    تنظیمات کنترل ها (control setting)

    در تنظیمات کنترل ها میتوانید همه تنظیمات را برای حالت های مختلف مانند بتل رویال، مولتی پلیر و زامبی ها تغییر دهید. البته ما به شما توصیه میکنیم که همیشه گزینه advanced را انتخاب کنید زیرا با انتخاب این گیزنه بازیکن کنترل بیشتری در هنگام شلیک دارد. گاهی ممکن است که بخواهید فقط پشت سر حریف باقی بمانی ولی به او شلیک نکنید.

    مشاهده کنید
    تعمیر تلویزیون امپریال در اسلامشهر

    با کلیک بر روی گزینه custom نیز دوگزینه دیگر به نام های HIP و ADS را مشاهده میکنید. تنظیمات تمام سلاح ها را روی گزینه HIP بگذارید بجز Sniper Rifles که بهتر است روی گزینه ADS باشد.

    با این تنظیماتی که گفته شد کنترل هدف در فاصله نزدیک راحت تر میباشد.

    تنظیمات پایه ای (Basic setting)

    بعد از ذخیره کردن تنظیمات layout به قسمت Basic بروید. مثل تنظیمات کنترل ها میتوانید در اینجا نیز تنظیمات را برای همه حالت ها تغییر دهید.

    وقتی برای اولین بار وارد بازی کالاف دیوتی میشوید Aim Assist کمک زیادی به شما میکند. البته برای بعضی بازیکنان هم میتواند موجب حواس پرتی آن ها شود. به وسیله دکمه hide prone  میتوانید این گزینه را غیر فعال کنید.

    با استفاده از گزینه Damage number transparency میتوانید تعداد damage را بر علیه دشمن مشاهده کنید. همچنین به این دقت کنید تاری و تیرگی را برای دیدن آن، به وسیله opacity کاهش دهید.

    گزینه Gyroscope می‌تواند به شما برای aim کمک کند چون از پوزیشن دستگاه شما برای aim استفاده می‌کند. البته ممکن است حالت مبهمی داشته باشد به همین دلیل توصیه میکنیم که غیر فعالش کنید ولی بعضی از افراد هم میخواهند که این گزینه فعال باشد که باید دقت کنند که در حالت training باشد.

    همچنین گزینه ای به نام Field of View وجود دارد که وسعت بیشتری از بازی را میتواند به بازیکن نشان دهد که در نتیجه راحت تر دشمنان را پیدا میکنند. این تنظیمات را در حین بازی تغییر دهید.

    در تنظیمات marker باید با توجه به سایز اسکرین موبایل خودتان، سایز بیشتر مارکر ها را تغییر دهید. این گزینه به شما کمک میکند تا اسکرین مرتبی در هنگام بازی داشته باشید. همچنین دقت کنید تنظیمات Minimap را با liking خود هماهنگ کنید.

    مشاهده کنید
    سه پیشنهاد گوشی برای بازی با قیمت های مناسب در بازار ایران

    تنظیمات گرافیکی (graphic setting)

    بعد از تنظیمات پایه ای وارد تنظیمات گرافیکی شوید. بهتر است این تنظیمات را برای یک دستگاه low تا mid-end تنظیم کنید چون حواس پرتی ها را تا حد امکان کاهش میدهد و به شما کمک میکند که خیلی راحت تر کالاف دیوتی را روی هر پلتفرمی بازی کنید.

    در تنظیمات گرافیک، تنظیمات Graphic Quality را در حالت اجرایی که موجود است قرار دهید. در بسیاری از مواقع شاید بخواهید که آن را در حالت Low یا Medium قرار دهید. پیشنهاد میکنیم که برای آیفون ۱۱ و ۱۱ پرومکس، این گزینه را در حالت Medium قرار بدهید.

    گزینه Frame Rate‌ را در بیشترین حالت ممکن، قرار بدهید. با این کار بالاترین FPS ممکن به شما داده می‌شود. استایل گرافیک هیچ تأثیری بر اجرا ندارد پس آن را در حالتی قرار دهید که ترجیح می‌دهید.

    تنظیمات حساسیت (Sensitivity Settings)

    در نوار تنظیمات sensitivity کالاف دیوتی موبایل، این گزینه را دارید که Mode Rotation را تغییر دهید.این گزینه سرعت کاراکتر شما را تغییر میدهد. این گزینه برای افزایش سرعت است و باعث میشود هر چقدر سریع تر با انگشتانتان ضربه بزنید سرعت کاراکتر شما نیز افزایش یابد. البته باید به این مورد هم اشاره کنیم که عادت کردن به این موضوع میتواند برای شما مشکل باشد. بنابراین شما باید کمی سرعت را پایین بیاورید یا به راحتی از گزینه Fixed Speed استفاده کنید.

    شما می‌توانید همه‌ی تنظیمات حساسیت کالاف دیوتی موبایل را تغییر دهید. Presetها اجازه می‌دهند که همه‌ی آن‌ها را به دلخواه خودتان تغییر دهید. دستگاه‌های بزرگ‌تر باید از preset پایین‌تر استفاده کنند چون فضای بیشتری روی اسکیرین دارید. مطمئن شوید که تنظیمات حساسیت کالاف دیوتی موبایل را تغییر می‌دهید و تست می‌کنید تا آن‌ها را در یک بازی private با Liking تنظیم کنید.

    مشاهده کنید
    ایده ریلزهای اینستاگرام برای ساختن برند خود

    جمع بندی

    با تنظیمات بازی میتوانید بازی را برای خود سرگرم کننده تر و لذت بخش تر کنید. همچنین با تهیه سی پی کالاف، امکانات بازی را برای خود افزایش دهید. سی پی کالاف یک نوع واحد پولی برای بازی کالاف میباشد. مانند بازی فری فایر که واحد پولی این بازی نیز جم میباشد.

     سایت ویکتورشاپ یک فروشگاه معتبر میباشد که محصولات اورجینال را می توانید با راهنمایی پشتیبان های این سایت دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت جم فری فایر و سی پی به لینک درج شده مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *