منوی دسته بندی

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی
  • امروزه طرفداران استفاده از گوشی موبایل برای بازی ها بسیار بیشتر از گذشته شده است و به طور کلی می‌توان گفت که گوشی‌ها جایگزین کنسول های بازی شده اند، یکی از علل این امر در دسترس بودن آن ها در هر زمان و هر مکانی است.

    تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای آن دسته از افرادی که مدت طولانی از موبایل برای بازی استفاده می‌کنند، گوشی های گیمینگ طراحی کرده اند که به خاطر گیمینگ بودن دارای امکانات ویژه ای نسبت به سایر گوشی ها می‌باشند، اما وجود این امکانات رنج قیمت را برای کاربران بسیار بالا برده است به طوری که افراد زیادی نمی‌توانند آن ها را تهیه کنند.

     

    در این میان شرکت شیائومی، موبایل های گیمینگ طراحی کرده است که با وجود امکانات بسیار خوبی که دارند، قیمتی مناسب را نیز دارا هستند و شما می‌توانید هر آن چه را که در گوشی های گیمینگ مد نظرتان است در این گوشی ها با قیمتی بسیار مناسب تر داشته باشید.

    در ادامه می‌خواهیم امکانات ویژه گوش های گیمینگ را بررسی کرده و چند نمونه از گوش های گیمینگ شیائومی را به شما معرفی کنیم، اگر شما هم جزء گیمرهای استفاده کنده از موبایل هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

    امکانات گوشی های گیمینگ نسبت به دیگر گوشی های هوشمند

    همانطور که گفتیم هر نوع گوشی مناسب برای بازی نیست و گوشی های گیمینگ طراحی شده دارای امکانات خاصی می‌باشند، از جمله آن امکانات می‌توان به شارژ دهی بالای باتری، نمایشگر بزرگ با زاویه دید بسیار خوب، پردازنده مرکزی قدرتمند، سیستم خنک‌کننده ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده، بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روز سیستم‌‌‌های عامل موبایل، حافظه بالا و امکانات نرم افزاری برای محدودکردن اپلیکیشن ‌های در حال اجرا و قطع‌کردن پیام‌ها اشاره کرد.

    مشاهده کنید
    نکات مهم هنگام خرید پلی استیشن 5 | راهی مطمئن برای خرید کنسول محبوب این روزها

     

    گوشی گیمینگ شائومی می T 9 پرو

    گوشی گیمینگ می 9 تی پرو یک از ارزان‌ترین گوشی ها برای بازی است، که دارای بدنه آلومینیومی و بسیار مقاومی در برابر ضربه است. در این گوشی‌ها نمایشگر 6.39 اینچی بکار رفته است که 86 درصد صفحه‌ای لمسی را کاربر در اختیار دارد.

    این نوع گوشی گیمینگ شائومی، دارای سه حافظه است که عبارتند از: 64 گیگ حافظه ذخیره سازی 6 گیگ حافظه رم، 128 گیگ حافظه ذخیره سازی و 6 گیگ حافظه رم و 256 گیگ حافظه ذخیره ‌سازی و 8 گیگ حافظه رم. همچنین در گوشی شیائومی می 9 تی پرو تراشه اسنپدراگون 855 با فناوری 7 نانومتری قرار گرفته است که قدرت بسیار بالایی برای پردازش و عملکرد انواع بازی‌ها دارد.

    باتری این گوشی 4000 میلی آمپری می‌باشد که توسط شارژر 27 وات شارژ می‌شود.

     

    گوشی گیمینگ شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

    از دیگر گوشی‌های شیائومی که مخصوص گیمینگ است می‌توان به ردمی نوت 8 پرو اشاره کرد، با دارا بودن صفحه نمایشی 6.53 اینچی حدود 84.9 درصد صفحه ای لمسی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد و نمایشگر آن از HDR پشتیبانی می‌کند. اندروید این گوشی 9 بوده که به اندروید 10 نیز قابل ارتقا است.

    در گوشی گیمینگ نوت 8 پرو یک Helio G90T مدیاک هشت هسته‌ای با فناوری 12 نانومتری به کار رفته است که باعث سرعت بالا و عملکرد خوب این دستگاه در حین بازی می‌شود.

    نوت 8 پرو دارای چهارحافظه بوده و باتری آن 4500 میلی آمپری است که با شارژر 18 وات شارژ می‌شود.

    گوشی گیمینگ شیائومی ردمی نوت ۹ اس

    نوع دیگر گوشی های گیمینگ شائومی دستگاه ردمی نوت 9 اس می‌باشد که طراحی آن نسبت به دیگر گوشی های شیائومی بسیار زیباست. نمایشگر این دستگاه 6.67 اینچ بوده و 84.5 درصد صفحه لمسی دارد که این نمایشگر از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید این نوع از شیائومی 10 بوده که به اندروید 11 نیز قابل ارتقا است. پردازنده گوشی ردمی نوت 9 اس دارای پردازنده اسنپدراگون 720 و فناوری ساخت 8 نانومتری هشت هسته ای می‌باشد.

    مشاهده کنید
    بهترین دزدگیر منزل کدام است و چه ویژگیهایی دارد؟

    این گوشی گیمینگ دارای پردازنده گرافیکی Adreno 618 است که با کمک پردازنده مرکزی، قابل اجرا کردن برنامه های گرافیکی سنگین بازی‌ها می‌باشد.

    گوشی ردمی 9 اس دارای 3 حافظه بوده و برای باتری آن از یک باتری 5020 استفاده شده است که با شارژر 18 وات و با سرعت شارژ پایینی شارژ می‌شود.

    برای خرید گوشی های موبایل با قیمتی مناسب کافی است به ترکیه رفته و با قیمتی پایین تر از قیمت‌های جهانی آن چه مدنظرتان است را پیدا کنید. در آن جا بسیاری از شرکت های برند اپل، سامسونگ و شیائومی وجود دارند و تمام برندها در این کشور دارای خدمات و پشتیبانی کامل و نمایندگی ‌های مستقیم و رسمی هستند که این نکته بسیار خوبی در خریدن گوشی های موبایل است. اما اگر شما خواستار رفتن به ترکیه هستید ما به شما هتل آدالیا الیت را پیشنهاد می‌دهیم که با توجه به امکانات بسیار خوبی که برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته است، درکنار اقامتی بی نظیر در این هتل می‌توانید با گشتن در ترکیه گوشی موبایل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *