منوی دسته بندی

همه چیز درباره خرید ماشین کنترلی

  • ماشین کنترلی یک اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی برای تمام سنین است. تنوع بالای مدل، رنگ و برند تولید کننده ماشین کنترلی باعث شده تا این محصول برای هر سلیقه و بودجه‌ای گزینه‌های فراوانی داشته باشد. خرید ماشین کنترلی حرفه‌ای برای مسابقات یا ماشین کنترلی اسباب بازی برای هدیه تولد فرزندمان تفاوت‌های زیادی دارد اما اگر اطلاعات کافی در زمینه شناخت انواع مدل‌ها داشته باشیم، خرید ماشین کنترلی چندان سخت نخواهد بود.

    سوال اول؛ ماشین کنترلی بنزینی یا الکتریکی؟!

    اصلی‌ترین دسته بندی ماشین کنترلی بر اساس نیروی محرکه آن است. در این تقسیم بندی، ماشین کنترلی در دو گروه ماشین کنترلی بنزینی یا ماشین کنترلی الکتریکی قرار می‌گیرد. هر یک از مدل‌های سوختی یا شارژی مزایا و معایب خود را دارند و بهتر است در درجه اول با توجه به نیاز خود مشخص کنید که کدام یک انتخاب شما است.

    ماشین کنترلی بنزینی؛ یک غول پر قدرت

    اگر قصد دارید در مسابقات ماشین کنترلی شرکت کنید یا هدفتان هیجان یک رانندگی پرسرعت و بدون افت توان است بهتر است به سراغ ماشین کنترلی سوختی بروید. سوخت این دسته از ماشین کنترلی حرفه‌ای، بنزین یا نیترو (ترکیب متان، اتانول و روغن کرچک) است و در تمام طول رانندگی قدرت یکسانی دارد. دود و صدای موتور این ماشین کنترلی باعث شده تا طرفداران زیادی در بین نوجوانان و بزرگسالان داشته باشد. ماشین کنترلی بنزینی قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و البته هزینه‌های نگهداری و استهلاک آن نیز دوچندان است. اگر تازه‌ کار هستید و یا قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید یک ماشین کنترلی انجام دهید ماشین کنترلی سوختی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

    مشاهده کنید
    سئو وردپرس چیست؟ معرفی راهکارهای طلایی برای سئو سایت وردپرسی

    ماشین کنترلی الکتریکی؛ گزینه عالی برای همه

    ماشین کنترلی شارژی یا الکتریکی یک گزینه به صرفه، پر بازده و مناسب برای همه است. ماشین کنترلی الکتریکی با باتری لیتیومی یا پلیمری کار می‌کند، قیمت مناسبی دارد و هزینه نگهداری و تعویض سوخت نیز ندارد. قیمت مناسب در کنار کارایی بالا باعث شده تا ماشین کنترلی شارژی انتخابی مناسب برای همه سنین باشد. مدل‌های باتری خور ماشین کنترلی نیز مناسب کودکان هستند و قیمت بسیار پایینی نیز دارند.

    کجا برانیم؟ کلاس کاری ماشین کنترلی

    نکته مهم در انتخاب ماشین کنترلی محل استفاده از آن است. ماشین کنترلی مناسب برای جاده‌های خاکی و ناهموار تفاوت زیادی با ماشین کنترلی مسابقه‌ای و مناسب مسیر آسفالت دارد. تعداد دیفرانسیل، قدرت موتور، تعداد باتری و نوع لاستیک ماشین کنترلی در هر مدل متناسب با نیاز آن تغییر می‌کنند و در قیمت نهایی نیز تاثیر گذار هستند.

    ماشین کنترلی آفرود

    ماشین‌های شاسی بلند با لاستیک پهن و بزرگ و کمک فنر قوی قهرمان فتح جاده‌های آفرود، با همان ماشین کنترلی آفرود است. ماشین آفرود در هر مسیری قابل استفاده هستند، توان و قدرت بالایی دارند و بهترین گزینه برای اکتشاف در جاده‌های ناشناخته و البته یک هدیه مناسب برای پسران است.

    ماشین کنترلی دریفت

    بهترین ماشین کنترلی برای مانورهای نمایشی، ماشین کنترلی دریفت است. این ماشین کنترلی بدنه خوابیده‌ای دارد و بر روی سطح صاف قابل استفاده است. ماشین‌های دریفت اغلب قیمت بالایی دارند و به دلیل کمک فنر قوی خود به راحتی چپ نمی‌شوند.

    ماشین کنترلی باگی

    اگر به دنبال سرعت هستید ماشین کنترلی باگی یک انتخاب مناسب است. این مدل ماشین کنترلی شاسی کوتاه و بدنه کشیده و لاستیک‌های کم قطر دارد به طوری که اصطکاک آن با جاده در حداقل خود است. ماشین کنترلی باگی در جاده‌های هموار و مسیر مسابقه قابل استفاده است.

    مشاهده کنید
    سه پیشنهاد گوشی برای بازی با قیمت های مناسب در بازار ایران

    ماشین کنترلی تراک

    یک ماشین کنترلی همه کاره، مناسب مسیرهای آفرود، حرکات نمایشی و البته قدرتمند و پرسرعت. ماشین‌های تراک ظاهری شبیه وانت پیکاپ دارند و به جز صخره و سنگلاخ از هر مسیری عبور می‌کنند. قیمت ماشین کنترلی تراک به دلیل داشتن موتور قوی و شاسی و فنربندی تقویت شده خود نسبتا بالا است و بهترین گزینه برای حرفه‌ای ها به شمار می‌رود.

    ماشین کنترلی باری

    انواع ماشین‌های سنگین و راهسازی جذابیت بالایی برای همه دارند به همین دلیل ماشین کنترلی باری نیز یک گزینه جذاب و البته متفاوت برای علاقه‌مندان به دنیای ماشین کنترلی است. انواع لودر کنترلی، کامیون کنترلی و جرثقیل کنترلی با قدرت بالا، سرعت کم و مانور تجهیزات در دسته پرفروش‌ترین اسباب بازی پسرانه قرار دارند.

    بسته به توانایی‌های جانبی و قدرت ماشین کنترلی باری، قیمت آن نیز متفاوت است.

    ماشین کنترلی اسباب بازی

    وقتی صحبت از ماشین کنترلی می‌شود حتی کودکان نیز هیجان زیادی برای آن دارند. ماشین کنترلی پرفروش ترین اسباب بازی پسرانه و البته بهترین انتخاب برای هدیه دادن است. ماشین کنترلی اسباب بازی سرعت و قدرت کمی دارد، مناسب کودکان بالای سه سال است و یک ماشین کنترلی ارزان قیمت محسوب می‌شود.

    برند ماشین کنترلی؛ به نام‌های آشنا توجه کنید

    برندهای متفرقه و اورجینال زیادی در صنعت تولید ماشین کنترلی فعال هستند. هرچند خرید بر اساس برند ماشین کنترلی تضمینی بر کیفیت بالای آن نیست اما خوب است برند را به عنوان یک عامل کنترل کیفیت در کنار سایر عوامل در نظر بگریم. Exceed، HPI،Tamiya و TRAXXAS از جمله مطرح‌ترین برندهای تولید کننده ماشین کنترلی هستند که البته قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های متفرقه دارند.

    مشاهده کنید
    نقد و بررسی بازی آمیرزا

    چک لیست مهمترین فاکتورها برای خرید ماشین کنترلی

    برای خرید ماشین کنترلی بهتر است یک چک لیست داشته باشید و به هر مورد بسته به نیاز خود امتیاز دهید تا در نهایت بهترین ماشین کنترلی را انتخاب کنید.

    • نوع کاربری (آفرود، دریفت، باگی و …)
    • منبع تغذیه (سوختی یا الکتریکی)
    • برند ماشین کنترلی
    • ابعاد
    • موتور ماشین کنترلی
    • جنس بدنه
    • برد کنترل
    • سرعت و قدرت
    • زمان درایو

    چه بودجه‌ای در نظر بگیریم؟ قیمت ماشین کنترلی

    شروع قیمت ماشین کنترلی ارزان در تابستان ۱۴۰۱ از ۶۰ هزار تومان تا ۷۰ میلیون تومان برای ماشین کنترلی آفرود حرفه‌ای است. با این حجم از تفاوت قیمت، در نظر گرفتن نیاز و مشخص کردن بودجه به ما کمک می‌کند تا خریدی اقتصادی و کارآمد داشته باشیم. اگر به دنبال خرید ماشین کنترلی ارزان هستید خرید ماشین کنترلی دست دوم یا خرید قسطی ماشین کنترلی به شما توصیه می‌شود. ماشین کنترلی دست دوم در کنار قیمت مناسب خود نیازمند شناخت دقیق از جزئیات موتور ماشین کنترلی است، زیرا ممکن است در طولانی مدت هزینه زیادی برای تعمیرات آن بپردازید. شما می‌توانید ماشین کنترلی مورد علاقه خود را بدون ضامن و چک به صورت قسطی از فروشگاه اسباب بازی هویو تهیه کنید. خرید قسطی به شما این امکان را می‌هد تا بدون محدودیت مالی به سراغ علاقه خود بروید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

    چطور بهترین ماشین کنترلی را بخریم؟

    خرید بهترین ماشین کنترلی ساده است اگر، دقیقا نیاز خود را بشناسیم، ماشین کنترلی را به درستی بررسی کنیم و از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم. بهتر است در هنگام خرید ماشین کنترلی توضیحات فروشنده یا سایتی که از ان خریداری می‌کنید را به دقت بررسی کنید و پس از تعیین انتظارات خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید فروشگاه اینترنتی هویو در کنار تنوع بالای انواع ماشین کنترلی، جدول معرفی و ویدئو بررسی محصول را نیز قرار داده تا به راحتی انتخاب کنید. همچنین امکان مشاوره خرید و داشتن شرایط خرید اقساطی، سایت هویو را به یک مرجع مطمئن خرید ماشین کنترلی تبدیل کرده است.

    مشاهده کنید
    تقویت حافظه با خواندن و پاسخ به سوالات بی پاسخ

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *