منوی دسته بندی

صفر تا 100 خرید گیفت کارت با ایرانیکارت

  • این روز‌ها تب و تاب بازی‌های ویدیویی یا همان گیم در میان افراد، بسیار بالا رفته است. کیفیت این بازی‌ها، هیجان و اعتیادآور بودن آن‌ها باعث شده تا خیلی‌ها طرفدار پروپاقرص بازی‌های ویدئویی شوند؛ بنابراین، اگر شما هم اهل گیم باشید؛ حتما برایتان پیش‌آمده که در جریان بازی با خودتان بگویید که ای‌کاش اسلحه بهتری داشتم یا وارد این مسیر می‌شدم یا حتی می‌توانستم سریع‌تر در بازی را پیروز شوم. همه این موارد با خرید گیفت کارت امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با استفاده از این گیفت کارت‌ها امکانات خاص و حرفه‌ای، در جریان بازی داشته باشید تا هیجان و لذت بازی‌کردن را دوچندان کنید. با این تفاسیر، این گیفت کارت‌ها چه هستند و چگونه باید از آن‌ها استفاده کرد؟

    گیفت کارت چیست؟

    گیفت کارت یک کارت نقدی پیش‌پرداخت است که حاوی مقدار مشخصی پول برای استفاده برای خرید‌های مختلف است. به عبارتی دیگر، خرید گیفت کارت به خرید یک اعتبار مجازی گفته می‌شود که برخی شرکت‌ها، بانک‌ها یا کمپانی‌های خاص آن را صادر کرده و به‌جای پول نقد از آن برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌کنند. این گیفت کارت‌ها مزایای زیادی دارند که باعث شده در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. از همه مهم‌تر انواع مختلفی دارند که در برنامه‌های کاربردی می توان از آن‌ها استفاده کرد و خدمات موردنظر خود را دریافت کنید.

    • گیفت کارت آیتونز (iTunes): این گیفت کارت اپل است که برای آیفون، آی‌پد و مک مورداستفاده قرار می‌گیرد تا بتوان در apple store برنامه‌های مختلف را خریداری و نصب کرد.
    • گیفت کارت گوگل‌پلی (Google Play): با این گیفت کارت، اندرویدی‌ها می‌توانند هرآنچه را که می‌خواهند از گوگل‌پلی استور و… خریداری کنند.
    • گیفت کارت ایکس‌باکس (Xbox): برای خرید بازی‌های جدید و امکانات بازی‌های ایکس باکس از این گیفت کارت استفاده می‌شود.
    • گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft): برای خرید برنامه‌های مرتبط با ویندوز مورداستفاده قرار می‌گیرد.
    • گیفت کارت اسکایپ (skype): برقراری راحت‌تر و سریع‌تر ارتباط تصویری، صوتی و… با اسکایپ.
    • گیفت کارت اسپاتیفای (Spotify): دانلود موسیقی و استفاده بدون محدودیت از سرویس پخش آنلاین اسپاتیفای.
    • گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation): مخصوص افرادی که پلی‌استیشن 3 و 4 دارند و می‌خواهند از خدمات بازی‌ها بهتر استفاده کنند.
    مشاهده کنید
    معرفی 4 بازی برتر پازلی اندرویدی

    گیفت کارت ایکس‌باکس چیست؟

    اگر جزو آن دسته افرادی هستید که طرفدار بازی‌های ویدئویی و ایکس‌باکس هستند؛ گیفت کارت ایکس‌باکس بهترین هدیه به شما خواهد بود. با خرید گیفت کارت شما می‌توانید حساب مایکروسافت خودتان را شارژ کنید و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را خریداری کنید. از مزایای گیفت کارت ایکس‌باکس باید به نداشتن تاریخ انقضا آن اشاره کنیم که می‌توانید آن را به دوستانتان هدیه دهید. از طرفی، با خرید این گیفت کارت می‌توانید:

    • به فیلم، موزیک و موارد دیگر دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را خریداری کنید.
    • بازی‌های جدید ایکس‌باکس را پیش‌خرید کنید.
    • فروش‌های ویژه ایکس‌باکس را در اختیار داشته باشید.
    • از سرویس‌های گلد به‌راحتی استفاده کنید.
    • برای بازی‌های خودتان شارژ تهیه کنید.

    نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس‌باکس

    1. اگر دارای اکانت در مایکروسافت هستید، کافی است ایمیل، اسکایپ یا موبایل خود را وارد کنید. در غیر این صورت روی گزینه Create one کلیک کرده و اکانت جدید بسازید.
    2. پس از واردشدن به مایکروسافت به قسمت Microsoft Store بروید و بر روی گزینه Redeem a Code کلیک کنید.
    3. حالا باید کد 16 رقمی که روی گیفت کارت وجود دارد را در این قسمت وارد کنید.
    4. زمانی که این کد را وارد می‌کنید، حساب کاربری یا اکانت شما شارژ شده و می‌توانید از خدمات ایکس‌باکس مانند خرید بازی استفاده کنید.

    گیفت کارت فری فایر چیست؟

    اگر اهل گیم باشید، حتما با بازی فری فایر یا Free Fire آشنایی دارید. این بازی از محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر‌ها برخوردار است تا جایی که آن را اعتیادآور می‌دانند. زمانی که شروع به بازی می‌کنید و به بخش‌های مختلف بازی می‌روید، علاقه‌تان به بازی حرفه‌ای‌تر بیشتر می‌شود. به این معنی که دلتان می‌خواهد اسلحه‌های پیشرفته‌تر داشته باشید یا سریع‌تر بازی را ببرید و بسیاری کار دیگر که در جریان بازی متوجه آن خواهید شد. اما، برای دریافت این مزایا و داشتن این امکانات در بازی باید یک هزینه پرداخت کنید.

    مشاهده کنید
    پیش بینی وضعیت تتر در سال 2023

    هزینه‌ای که بابت دریافت امکانات درون بازی پرداخت می‌کنید، باید از طریق خرید گیفت کارت فری فایر انجام دهید. خرید گیفت کارت به شما امکان خرید درون برنامه‌ای را می‌دهد تا اسلحه بخرید، بازی را راحت‌تر و سریع‌تر ببرید و مواردی دیگر. این گیفت کارت دارای یک کد 16 رقمی است که تاریخ انقضا ندارد و حتی می‌توانید آن را به دوستانتان نیز هدیه دهید.

    نحوه استفاده از گیفت کارت فری فایر

    1. در ابتدا بایستی با استفاده از یک اکانت غیرایرانی وارد وب‌سایت اصلی Free Fire شوید. حتی می‌توانید از اکانت‌های فیس‌بوک، گوگل یا اپل وارد حساب کاربری خودتان شوید. البته حساب فیس‌بوک معمولا راحت‌تر است و ارور نمی‌دهد.
    2. پس از واردشدن به وب‌سایت فری فایر کد 12 رقمی را که به اکانت شما از طریق فیس‌بوک یا ایمیل ارسال شده است را وارد کرده و Confirm کنید.
    3. در این مرحله فری فایر را باز کنید و به قسمت vault option بروید.
    4. آپشنی که می‌خواهید را انتخاب کرده و سپس آن را تأیید کنید. حالا از گیفت کارت فری فایر خود استفاده کرده‌اید و از خدمات آن بهره‌مند خواهید شد.

    جمع‌بندی

    دنیای بازی‌های ویدئویی روزبه‌روز در حال تغییر است؛ مسلما اگر شما علاقه‌مند به این فضا هستید، دوست دارید که به‌روز باشید و از خدمات جدید این بازی استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم درباره گیفت کارت‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها نکاتی را به شما ارائه دهیم. اما، نکته مهم این است که چگونه گیفت کارت بخریم؟

    شما می‌توانید با استفاده از سایت ایرانیکارت، انواع مختلف گیفت کارت را خریداری کنید. ایرانیکارت یک گروه جوان و باانگیزه است که با دارابودن مجوز‌های لازم و از همه مهم‌تر مشتری‌مدار بودن توانسته جایگاه معتبری در زمینه خدمات مالی بین‌المللی به دست آورد. یکی از اصلی‌ترین خدمات این شرکت، ارائه انواع متفاوت گیفت کارت است که خریداری را برای شما بسیار آسان و راحت کرده است.

    مشاهده کنید
    راهنمای خرید پاور کامپیوتر (منبع تغذیه) | نکات حائز اهمیت راجع به پاور گیمینگ

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *