منوی دسته بندی

سرویس های جدید پلی استیشن پلاس

  • به نقل از وبلاگ موبوگیفت، سرویس پلی استیشن پلاس برای علاقه مندان به بازی‌های آنلاین راه اندازی شده است. با این حال تمام خدمات این سرویس به اجرای بازی‌های زنده ختم نمی‌شود. معرفی ماهانه بازی‌های رایگان، پیشنهادات و تخفیفات مهیج به گیمرها و بسیاری از امکانات دیگر تنها برای کاربرانی است که از این سرویس استفاده می‌کنند. در جدیدترین آپدیت PlayStation plus سونی از 3 اشتراک مختلف رونمایی کرده است. هر اشتراک خدمات متفاوتی دارد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود از هر یک از این اشتراک‌ها استفاده کنید.

    قطعا سرویس پولی سونی می‌تواند رقیب اصلی گیم پس باشد. البته اگر با کنسول PlayStation بازی می‌کنید، گیم پس نمی‌تواند انتخاب شما باشد. چرا که این سرویس توسط مایکروسافت و برای کنسول‌های Xbox عرضه شده است.

    در ادامه تمام آنچه که باید درباره اشتراک‌های پلی استیشن پلاس بدانید را بررسی خواهیم کرد.

    سرویس های پلی استیشن

    اشتراک PlayStation plus essential

    اگر از سرویس قدیمی پلی استیشن استفاده کرده باشید، بهتر است بدانید این اشتراک چیز بیشتری به شما ارائه نخواهد کرد. به عبارت دیگر، تمامی امکاناتی که سونی در آپدیت قدیمی در نظر گرفته بود، در این اشتراک نیز دیده می‌شود. با خرید essential هر ماه می‌توانید 2 بازی را به صورت کاملا رایگان هدیه بگیرید. همچنین برای کاربران این سطح دسترسی به تخفیفات استثنایی سونی وجود دارد. اقتصادی‌ترین سرویس پلی استیشن قابلیت‌هایی مانند بازی‌های آنلاین چند نفره را نیز فراهم می‌کند. در کنار تمامی امکانات کاربران می‌توانند از فضای ابری برای ذخیره بازی‌ها استفاده کنند.

    مروری بر امکانات اسنشیال

    مشاهده کنید
    از شایعات تا واقعیت های بازی God Of War Ragnarok

    همانطور که گفته شد، پلی استیشن اسنشیال دقیقا همان امکانات سرویس قدیمی سونی را عرضه می‌کند. نگاهی به امکانات این اشتراک به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد:

     

    • امکان دانلود 2 بازی در ماه
    • استفاده از تخفیف‌های هیجان انگیز
    • قابلیت بازی به صورت آنلاین
    • ارائه فضای ابری برای ذخیره بازی

    حق اشتراک پلی استیشن پلاس (essential)

    قیمت راه اندازی این اشتراک روی کنسول بازی بسیار متفاوت می‌باشد. در واقع سونی برای نقاط مختلف دنیا مبالغ مختلفی در نظر گرفته است. به عنوان مثال گیمری که در ژاپن این سرویس را تهیه می‌کند، باید هزینه متفاوتی نسبت به یک گیمر آمریکایی بپردازد. همچنین امکان پرداخت هزینه به صورت 1 ماهه، 4 ماهه و یا سالانه وجود دارد. در زیر لیست قیمت‌های این سرویس را مشاهده می‌کنید:

      1 ماهه 4 ماهه 1ساله
    ایالات متحده 9.99 دلار 24.99 دلار 59.99 دلار
    اروپا 8.99 یورو 24.99 یورو 59.99 یورو
    انگلستان 6.99 پوند 19.99 پوند 49.99 پوند
    ژاپن 850 ین 2150 ین 5143 ین

     

    اشتراک PlayStation plus extra

    اگر بخواهید امکانات بیشتری داشته باشید، دومین سطح پلی استیشن پلاس می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. این سرویس خدمات بیشتری نسبت به اشتراک اول دارد، به همین دلیل هزینه بیشتری نیز برای فعالسازی آن باید بپردازید. Extra علاوه بر اینکه خدمات essential را ارائه می‌کند، دسترسی شما را به بسیاری از آپشن‌های جدید باز می‌کند. اما شاید مهمترین تفاوت این دو گزینه در تعداد بازی قابل دانلود خلاصه شود. چه چیزی جذاب‌تر از این که بتوانید 400 بازی جذاب ps4 و ps5 را بارگیری کنید. این گزینه می‌تواند برای هر گیمری شگفت انگیز باشد.

    مشاهده کنید
    نگاهی جامع به انواع مادربرد از نظر کاربرد و ابعاد

    مروری بر امکانات extra

    اشتراک پلی استیشن اکسترا تمامی امکانات سرویس قدیمی را دارد، با این حال اگر از بازی کردن لذت می‌برید، می‌توانید با خرید این سطح کاربری بیش از 400 بازی را به صورت رایگان دریافت کنید:

    • تمامی قابلیت‌های essential
    • کاتالوگی از 400 بازی هیجان انگیز

    حق اشتراک پلی استیشن پلاس (extra)

    سرویس اکسترا نیز مشابه سرویس اسنشیال سونی با قیمت‌های متفاوتی عرضه شده است. صد البته با وجود امکانات بیشتری که این اشتراک دارد، قیمت‌های بالاتری نیز خواهد داشت. قیمت پایه این اکانت برای گیمرهای آمریکایی چیزی حدود 10 دلار در ماه است. البته اگر بخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، می‌توانید از اشتراک‌های 4 ماهه یا 1 ساله استفاده نمایید. در این صورت هزینه ماهانه شما کاهش خواهد یافت. لیست قیمت‌های حساب اکسترا را مشاهده می‌کنید:

      1 ماهه 4 ماهه 1ساله
    ایالات متحده 14.99 دلار 39.99 دلار 99.99 دلار
    اروپا 13.99 یورو 39.99 یورو 99.99 یورو
    انگلستان 10.99 پوند 31.99 پوند 83.99 پوند
    ژاپن 1300 ین 3600 ین 8600 ین

     

    اشتراک پلی استیشن پلاس

    اشتراک PlayStation plus premium

    اگر می‌خواهید از تمامی امکانات دستگاه بازی سونی استفاده کنید، سرویس پلی استیشن پلاس یک گزینه سومی هم دارد. این اشتراک بی‌نظیر است و قابلیت‌ها و خدمات کم‌نظیری دارد. تصور کنید در کنار قابلیت‌های دو اشتراک قبلی به 340 بازی دیگر نیز دسترسی داشته باشید. همچنین کاتالوگی از بازی‌های کلاسیک ps2 و ps3 در اختیارتان باشد. از این ویژگی‌ها بگذریم، قابلیت استریم بازی در دستگاه‌های مختلف نیز می‌تواند ویژگی بسیار جالبی باشد. یک ایده جالب برای کاربران این سطح نیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با اکانت پرمیوم بازی‌ها را قبل از عرضه اجرا کنید. اگر به دنیای گیم علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم اشتراک premium را از دست ندهید.

    مشاهده کنید
    تعمیر تلویزیون امپریال در اسلامشهر

    مروری بر امکانات premium

    پلی استیشن پرمیوم گران ترین اشتراک سرویس پلی استیشن است که بدون شک قابلیت‌های کاربردی زیادی دارد. این سرویس هر چند هزینه بالایی دارد، اما لذت بازی با کنسول‌تان را چند برابر خواهد کرد. اجازه دهید امکانات کلی این نوع حساب کاربری را در یک جا بررسی کنیم:

    • تمامی قابلیت‌های essential و extra
    • امکان دانلود 340 بازی دیگر
    • قابلیت اجرای بازی‌های ps1، ps2 و psp
    • تجربه بازی در حالت دمو پیش از انتشار
    • استفاده از کتابخانه پلی استیشن now

    حق اشتراک پلی استیشن پلاس (premium)

    طبیعی است قیمت این گزینه از اشتراک‌های PlayStation plus بالا باشد، اما اگر وقع بینانه تر نگاه کنیم، امکاناتی که در این سطح کاربری دریافت می‌کنید، بسیار ارزشمند است. بنابراین قیمت‌های ارائه شده با توجه به امکانات می‌تواند بسیار معقول باشد. مشابه اشتراک‌های قبلی می‌توانید با پرداخت چند ماهه یا سالانه هزینه سرویس خود را نیز کاهش دهید. بیایید قیمت سرویس پرمیوم در هر لوکیشن را بررسی کنیم:

      1 ماهه 4 ماهه 1ساله
    ایالات متحده 17.99 دلار 49.99 دلار 119.99 دلار
    اروپا 16.99 یورو 49.99 یورو 119.99 یورو
    انگلستان 13.49 پوند 39.99 پوند 99.99 پوند
    ژاپن 1550 ین 4300 ین 10250 ین

     

    اشتراک PlayStation plus deluxe

    تا به اینجا با 3 مدل سرویس پلی استیشن پلاس آشنا شدیم. اما کمپانی سونی یک اشتراک دیگر نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است. این سرویس بیشتر برای افرادی است که در منطقه آن‌ها پلی استیشن now پشتیبانی نمی‌شود. این سرویس کاملا مشابه پرمیوم بوده و تنها یک تفاوت اساسی با آن دارد. سرویس دلوکس تنها از بازی استریم پشتیبانی نمی‌کند. البته با توجه به حذف این قابلیت هزینه‌های این سرویس بسیار کمتر از پرمیوم خواهد بود.

    مشاهده کنید
    صفر تا 100 خرید گیفت کارت با ایرانیکارت

    بهترین روش برای خرید اشتراک پلی استیشن

    بدون شک هر گیمری تمایل دارد تا با نهایت امکانات از کنسول بازی خود استفاده کند. اگر از طرفداران PS هستید، خرید یکی از سرویس‌های پلی استیشن پلاس می‌تواند یک نیاز اساسی برای شما باشد. چه بخواهید آنلاین بازی کنید، چه به بازی‌های رایگان سونی دسترسی داشته باشید و چه به دنبال سایر امکانات این کنسول باشید، تفاوتی ندارد. تنها گزینه خرید یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط سونی است.

    خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس – گیفت کارت کنسول سونی

    برای این که بتوانید یکی از این سرویس‌ها را روی دستگاه بازی خود فعال کنید و از قابلیت‌های آن بهره ببرید، می‌توانید از گیفت کارت استفاده کنید. برای خریدی مطمئن ما به شما فروشگاه موبوگیفت یکی از معتبرترین مراکز آنلاین فروش Gift Card را پیشنهاد می‌دهیم.

    منبع محتوا : وبلاگ موبوگیفت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *