منوی دسته بندی

برند استوف کول قاب های آیفون 14 را با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می کند

  • استوف کول

    استوف کول، یک برند هندی است که به خاطر تولید کابل‌ها و شارژرهای موبایلش معروف است و لوازم جانبی متعددی را برای جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند اپل آیفون 14 منتشر کرده است. علاوه بر شارژها و کابل ها، استوف کول طیف گسترده ای از قاب ها را نیز برای جدیدترین آیفون های 2022 معرفی کرده است.

    استوف کول قاب‌های چرم شفاف و طبیعی را برای محافظت از آیفون‌های شما در برابر خط و خش ارائه می‌کند. همچنین یک کیس با پایه تاشو ارائه می دهد که برای استفاده در حین حرکت یا در خانه بسیار مفید است. این شرکت ادعا می کند که این کیس ها با فناوری پیشرفته برای تناسب کامل طراحی شده اند. بیایید به تولیدات مختلف ارائه شده در زیر نگاهی بیندازیم:

     

    قاب کروم

    اکثر قاب ها، شکل ظاهری گوشی آیفون را پنهان می کنند که از زیبایی آن می کاهند ولی این مدل با تولید قاب سپر کروم آب کاری شده این مشکل را رفع می‌کند. بنابراین، اگر گوشی هایی مانند آیفون 14 وانیلی یا آیفون 14 پلاس که با فریم های آلومینیومی عرضه می شوند، دارید، می توانید از گوشی خود با با این قاب کروم مشکی براق لذت ببرید.

    علاوه بر این، این یک قاب شفاف است که به شما امکان می دهد رنگ اصلی آیفون را به نمایش بگذارید. جزیره دوربین از محافظت بهتری برخوردار است. کیس دارای دکمه‌های انعطاف‌پذیر است که بازخورد لمسی و کلیک‌های دقیق را ارائه می‌دهد. استوف کول می گوید که قاب کروم آن دارای بافت ضد اثر انگشت در پشت است تا قابلیت استفاده بهتری داشته باشد. این قاب در رنگ های  مشکی و طلایی عرضه می شود.

    مشاهده کنید
    فن کندانسور

     

    خرید قاب گوشی اکتیون

    قاب اکتیون یک قاب شفاف و نرم است که ترکیبی از تی پی یو نرم و پلاستیک سخت است. این کیس دارای یک لبه برجسته 1.4 میلی متری در جلو و لبه های برجسته در اطراف جزیره دوربین برای محافظت بیشتر است. علاوه بر این، برای افزایش مقاومت در برابر ضربه، از فناوری جیب شوک در هر چهار گوشه بهره می‌برد. این قاب با شارژر بی سیم نیز سازگار است. این قاب برای آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس موجود است.

    قاب آرتوس

    قاب ارتوس استوف کول برای سری آیفون 14 دارای پشتی شفاف است که به شما امکان می دهد رنگ اصلی گوشی هوشمند خود را به نمایش بگذارید. این قاب مدل های رنگی متفاوتی  هم دارد. این قاب را می توان با ضربه گیرهای رنگی مشکی، آبی یا بنفش هم استفاده کرد.

    قیمت قاب‌های برند استوف کول برای گوشی آیفون 14

    استوف کول

    قاب‌های کروم و کیس این برند در مقایسه با مارک های رقیب مانند اسپیگن ارزان تر است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *