منوی دسته بندی

برای تقویت سلاح ها و همچنین ارتقا شخصیت ها در بازی فورتنایت، به چه ارزی نیاز است؟

  • یکی از بازی های اکشن و جنگی پر طرفدار در میان بازی های موبایلی، بازی فورتنایت است که با ساختار و طراحی ویژه ای که دارد، به یکی از بازی های هیجان انگیز تبدیل شده است. برای این بازی هر چند مدت یک بار بروز رسانی هایی در دسترس قرار می گیرد که برای دریافت آن ها نیاز به صرف سکه است و یا گاهی نیز به منظور دریافت امکانات مختلف و تقویت نیرو باید بتوانید مقداری سکه هزینه کنید.

    سکه های بازی فورتنایت را ویباکس می نامند که به روش های مختلف قابل خریداری است. در ادامه ما را همراهی کنید تا امکانات قابل دسترس به واسطه ویباکس را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

    قیمت ویباکس در بازی فورتنایت چقدر است؟

    در این بازی پر طرفدار و آنلاین، برای پیشرفت بازی نیاز به خرید ویباکس دارید که این سکه ها در قالب پکیج های متنوع برای کاربران ارائه می شود. این پکیج های ارائه شده دارای محتواهای متفاوت هستند به طوری که هر محتوا قیمت متفاوتی دارد. مدیران سایت های فروشگاهی بر اساس سیاست هایی که در نظر دارند، اقدام به تعیین قیمت محصولات می کنند به طوریکه در این راه برای جذب کاربران بیشتر گاهی جوایزی را نیز در نظر می گیرند. تعداد بازدید کنندگان سایت فروشگاهی از دیگر موارد مورد توجه مدیران سایت است که بر حسب آن ها قیمت ویباکس ها تعیین می شود.

    با مقایسه چندین سایت معتبر در زمینه فروش پکیج های ویباکس و همچنین اطمینان از اعتبار آن ها می توان بهترین سایت ارائه دهنده خدمات ویباکس را پیدا کرد به طوریکه با پرداخت هزینه متعارف امکان خریداری تعدادی ویباکس در سایت های معتبر برای گیمر فراهم خواهد شد.

    مشاهده کنید
    اجاره ماشین تنها با چند کلیک ساده

    مزیت های خرید ویباکس چیست؟

    خرید ویباکس یک سری مزایا به دنبال دارد که گیمر برای استفاده از این مزایا به دنبال خرید ویباکس می رود. در ادامه با چند نمونه از این مزایا آشنا خواهیم شد:

    • افزایش قدرت اسکین ها نیازمند داشتن لباس های جنگی به روز است به طوری که با پوشیدن این لباس ها قدرت اسکین برای غلبه بر دشمن چندین برابر می شود اما برای خرید این لباس های جنگی باید به تعداد کافی ویباکس در اختیار داشته باشید تا با هزینه کردن این ویباکس ها بتوانید اقدام به خرید لباس جنگی مورد نظر کنید.
    • گاهی قدرت دشمن به اندازه ای است که با تجهیزاتی که در اختیار دارید، قادر به مبارزه نیستید در واقع قدرت گیمر برای چربیدن بر دشمن کافی نیست. در این زمان با دسترسی به تجهیزات قوی تر و به روز تر، قدرت چندین برابری برای مبارزه با دشمن تزریق می شود. خرید مهمات جنگی نیازمند پرداخت ویباکس است، به همین خاطر با صرف مقدار هزینه ای می توانید اقدام به خریداری تعداد مشخصی ویباکس نمایید.
    • گاهی یک سری مسابقات جهانی در بازی فورتنایت برگزار می شود که علاوه بر داشتن هیجان بسیار بالا، دارای یک سری جوایز برای افراد برنده نیز خواهد بود اما هر گیمر تنها با داشتن برخی شرایط می تواند در این مسابقات جهانی شرکت کند که از جمله آن ها می توان به داشتن تعداد مشخصی ویباکس اشاره کرد.
    • توجه داشته باشید که یکی از عوامل افزایش هیجان در بازی فورتنایت، در نظر گرفتن یک سری جوایز برای گیمر هایی است که توانسته اند از تجهیزات مختلف این بازی استفاده کنند حال آنکه با داشتن ویباکس می توان از تجهیزات مختلف بازی استفاده کرد تا در نهایت شانس گیمر برای دریافت این جوایز بیشتر شود.
    مشاهده کنید
    نکات مهم هنگام خرید پلی استیشن 5 | راهی مطمئن برای خرید کنسول محبوب این روزها

     

    شخصی سازی سلاح ها با استفاده از ویباکس

    یکی از موارد کاربرد ویباکس در شخصی سازی سلاح ها است به طوریکه شخصیت های حاضر در بازی قوی تر شده و توان مبارزه با دشمن را پیدا می کنند. شخصی سازی این سلاح ها تنها به واسطه پرداخت های درون برنامه ای انجام می گیرد که این پرداخت ها نیازمند داشتن ویباکس است چرا که با هزینه کردن از این ویباکس ها می توان به تعداد لازم از تجهیزات موجود در برنامه را خریداری کرد. از این رو برای افزایش قدرت شخصیت خود در بازی فورتنایت می توانید به بخش ” خرید ارز بازی فورتنایت برای ارتقاء شخصیت ها ” مراجعه کنید.

    مزیت خرید ویباکس از طریق پرداخت هزینه این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی می توان به تجهیزات لازم رسید چرا که اگر قرار باشد از طریق روش های رایگان اقدام به دریافت ویباکس شود، زمان طولانی تری را می طلبد. گاهی گیمر در مرحله ای از بازی درجا می زند و توان رد شدن از رقیب را ندارد؛ در این مواقع باید با خرج ویباکس ها اقدام به شخصی سازی اسکین ها کرد تا در سریع ترین زمان توان گیمر برای غلبه بر دشمن افزایش یابد.

    مود های موجود در بازی فورتنایت

    قسمت هیجان انگیز بازی فورتنایت این است که گیمر می تواند با انجام یک سری ماموریت های ویژه، به معنای واقعی چالش های هیجان انگیز را تجربه کند. یکی از این قسمت های هیجان انگیز که به نام مود در بازی فورتنایت معروف است، بتل رویال نام دارد که گیمر برنده در آن جوایز ویژه ای را پیش روی خود می بیند.

    مشاهده کنید
    بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

    در مود بتل رویال یک پناهگاه برای چند گیمر تعریف می شود که این بازیکن ها وظیفه محافظت از پناهگاه را در برابر رقیب بر عهده دارند؛ در واقع در این پناهگاه یک سری تجهیزات وجود دارد که رقیب برای تصرف آن ها تلاش می کند. در این میان گیمر با بهره گیری از استراتژی های به روز و همچنین سلاح های قدرتمند از تصرفات خود محافظت می کند، در نهایت تیم برنده از جوایز ویژه ای بهره مند خواهد شد.

    از چه روش هایی می توان ویباکس را در بازی فورتنایت به دست آورد؟

    ویباکس های موجود در فورتنایت را می توان از طریق پرداخت هزینه و یا به روش رایگان دریافت کرد. در روش رایگان یک سری عملیات های ویژه تعریف شده است که گیمر با شرکت در آن ها هم از هیجان بازی لذت می برد و هم اینکه در صورت برنده شدن تعدادی ویباکس را دریافت می کند.

    در این مسیر چندین پیشنهاد مختلف وجود دارد که کار چندان سختی هم ندارد و تنها با داشتن اندک مهارتی می توان آن ها را انجام داد و بهره کافی از گذران مرحله را دریافت کرد. مزیت روش رایگان، پرداخت نکردن هیچ هزینه ای در قبال دریافت ویباکس است و همچنین عیب آن نیز این است که نیازمند صرف مدت زمان طولانی خواهد بود.

    در روش پرداخت هزینه گیمر از طریق کارت های عضو شتاب هزینه ای را به حساب مدیر فروشگاه وارد کرده و پس از آن در مدت زمان کوتاهی حساب کاربری او شارژ می شود که این تسریع در روند دسترسی به ویباکس، از مزایای خرید ویباکس به روش پرداخت هزینه به حساب می آید.

    مشاهده کنید
    معرفی 4 بازی برتر پازلی اندرویدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *