منوی دسته بندی

بازی کراش پلی استیشن – بازی ای که هنوز هم خریدار دارد!

  • در این مطلب سعی داریم تا به بررسی یکی از پرطرفدارترین بازی های تاریخ یعنی بازی کراش پلی استیشن بپردازیم. همچنین نحوه بازی آن را نیز در کنسول های بازی مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد. لطفاً همراه ما باشید.

    بازی نوستالژیک کراش

    اگر شما نیز طرفدار بازی های کامپیوتری هستید، حتماً نام بازی کراش پلی استیشن به گوشتان خورده است. این بازی با طعم خاص نوستالژی برای اکثر افراد عجین شده است. بسیاری از ما این بازی را در دوران کودکی بر روی کنسول بازی پلی استیشن ۱ بازی کرده ایم و از جذابیت ها و کاراکترهای دوست داشتنی این بازی بهره مند شده ایم. همچنین در هیجان رقابتی و بعضاً جنگی بازی غرق شده ایم. علیرغم پیشرفت ‌های اخیر کنسول های بازی، این بازی هنوز هم که هنوز است طرفداران خود را دارد. بعضی از افراد برای بازی کردن این بازی روی به خریدن پلی استیشن ۱ و خرید بازی پلی استیشن 1 می آورند. به این ترتیب با بازی کردن بازی کراش پلی استیشن بر روی پلی استیشن ۱ خاطرات شیرین را یادآوری می کنند.

    خرید بازی کراش

    شما می توانید با خرید بازی کراش در کنسول های بازی نسل جدید نیز این بازی را بازی کنید. گرچه با خرید بازی کراش برای کنسول های جدیدتر، عملا نسخه آپگرید شده آن را بازی می کنید و تلفیقی از نوستالژی و کیفیت بالای گرافیکی را تجربه خواهید کرد. علاوه بر کنسول بازی پلی استیشن، در حال حاضر ایکس باکس نیز قابلیت اجرای این بازی را دارد. بنابراین چنانچه قصد خرید بازی پلی استیشن 1 را ندارید می توانید بازی کراش پلی استیشن را در کنسول های جدیدتر انجام دهید.

    مشاهده کنید
    چرا باید ماشین کنترلی بخریم ؟

     

    فضای خاطره انگیز بازی کراش

     

    انواع بازی کراش

    بازی کراش پلی استیشن برای کنسول بازی پلی استیشن ۱ در چهار نوع وجود داشت: کراش ۱تا ۳ که یک خط داستانی را دنبال می‌کرد و با کاراکتر های جذاب خود بسیار خاطره انگیز بود. همچنین یک بازی دیگر تحت عنوان کراش Team Race وجود دارد که در آن می ‌توانید به مسابقه دادن، رقابت کردن و بعضاً جنگیدن به عنوان سرگرمی بپردازید. پس از مدت‌ ها به دلیل محبوبیت این بازی، کراش ۱ تا ۳ و همچنین کراش Team Race برای کنسول های بازی جدیدتر بازسازی شد.

    بازی کراش در ورژن جدید خود بسیار جذاب تر شده است. علاوه بر داشتن شخصیت های جذاب و قابلیت های گوناگون گذشته که برای گیمرها سرگرم کننده بود، کراش جدید از گرافیک بالا نیز بهره می برد. همچنین بازسازی جدید این بازی باعث شده است تا حتی افرادی که در گذشته نیز این بازی را بر روی کنسول های بازی قدیمی تر بازی کرده اند، بازی کراش پلی استیشن را بر روی کنسول های جدیدتر از جمله پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس بازی کنند. در ادامه شرکت بازی سازی نسخه ۴ بازی کراش را نیز ارائه داد. این نسخه برای کنسول های بازی پیشرفته تر ارائه شده است و در ادامه روند داستانی کراش ۱، ۲ و ۳ می باشد.

    بنابراین در حال حاضر در بازار، بازی کراش پلی استیشن برای انواع کنسول های بازی وجود دارد. همچنین خود بازی کراش شامل کراش ۱ تا ۴ می باشد. کراشTeam Race  نیز در حال حاضر بر روی ایکس باکس و دیگر کنسول ها قابلیت بازی دارد.

    مشاهده کنید
    از شایعات تا واقعیت های بازی God Of War Ragnarok

     

    بازی کراش پلی استیشن

     

    بازی های ایکس باکس

    همانطور که گفته شد ایکس باکس قابلیت اجرای بسیاری از بازی های مشترک بین پلی استیشن و کامپیوتر از جمله بازی کراش پلی استیشن را دارا می باشد. بنابراین با خرید این کنسول بازی می توانید اغلب این بازی ها را انجام دهید. اما شاید جذابیت ویژه ایکس باکس، بازی های ایکس باکس انحصاری باشد. ما در ادامه به شما سه تا از معروف ترین بازی هایی که باید برای خرید بازی ایکس باکس مدنظر داشته باشید را معرفی خواهیم کرد.

    اولین بازی، فورزا هورایزن است. دوستداران بازی های کامپیوتری قطعاً علاقه زیادی به انجام بازی های ماشینی دارند. این بازی تلفیقی از مسابقه و گشت زدن در شهر و تعقیب و گریزهای پلیسی است. این بازی از گرافیک بسیار بالا و از جزئیات بسیار جذابی برخوردار است و همین قضیه باعث می ‌شود تا گیمرهای حرفه‌ ای را به سمت خود جلب کند. شما در این بازی می توانید از طریق پیست های مختلف به رالی و مسابقه دادن بپردازید. همچنین می توانید در شهر در تعقیب و گریزهای پلیسی شرکت کرده و هیجان آن را تجربه کنید. در غیر این صورت نیز می توانید در حالت عادی در درون شهر بچرخید و از مناظر و جزئیات خیابان ها و راندن ماشین های اسپرت لذت ببرید.

    دومین بازی، فورزا موتور اسپورت است. این بازی مانند بازی قبلی است با این تفاوت که تنها ورژن پیست دارد. یعنی شما در این بازی تنها می توانید رالی انجام دهید. نکته حائز اهمیت این است که اگر اهل رقابت هستید و از این شکل رالی ها لذت می برید، این بازی در نوع خود، از بهترین بازی های پیست می باشد.

    مشاهده کنید
    نکات مهم هنگام خرید پلی استیشن 5 | راهی مطمئن برای خرید کنسول محبوب این روزها

    بازی سومی که باید برای خرید بازی ایکس باکس در نظر داشته باشید، بازی هیلو است. این بازی به نوعی یک بازی علمی تخیلی است که در فضای جنگ های بین سیاره ای اتفاق می افتد. اگر شما از تجربه بازی های کهکشانی و جنگی لذت می برید، می توانید این بازی را به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس انجام دهید.

     

    بازی های متنوع ایکس باکس از جمله کراش

     

    در مجموع بازی کراش پلی استیشن یکی از بازی های ویدیویی بسیار جذاب می باشد که از گذشته تاکنون طرفدارهای مخصوص خود را داشته است. در حال حاضر نیز جذابیت این بازی و تلفیق بامزه بودن و هیجانی بودن آن باعث شده است تا ورژن های جدید آن برای کنسول های بازی مختلف از جمله ایکس باکس و پلی استیشن ارائه شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    عباس
    وبسایت گیم لند 98 مکانی دوستانه برای شما گیمر های عزیز تا ارور ها و مشکلات بازی ها رو راحت حل کنید و به جدیدترین و بروزترین آموزش گیم ها دسترسی داشته باشید 🙂 هر آموزشی که مد نظرتون هست زیر پست های مربوطه اش درخواست کنید تا در سریعترین زمان ممکن داخل سایت قرار بدیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *