آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی فورتنایت و اپیک گیمز
در این پست بطور کامل و مرحله به مرحله ، آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی فورتنایت رو قرار دادیم 🙂
ممکنه که تا حالا داخل بازی فورتنایت به مشکلی برخورد کرده باشید که این مشکل فقط برای شما رخ داده ، مثل قطع شدن کامل ویس چت و قطع شدن صدای میکروفون شما و …
این سری مشکلات برای همه پیش میاد و با پیام دادن به بخش ساپورت اپیک گیمز میتونید حلشون کنید
با ما همراه باشید …
آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی فورتنایت
دوستان علاوه بر اینکه میتونید مشکل خودتون رو داخل فورتنایت به اپیک گیمز گزارش بدید ، مشکلات داخل خود اپیک گیمز و یا بازی های انحصاری اپیک گیمز رو هم میتونید رو برطرف کنید 🙂
برای شروع …
اول وارد صفحه پشتیبانی اپیک گیمز بشید
وقتی وارد صفحه شدید روی گزینه FORTNITE کلیک کنید
اول یکسری سوال و جواب های متداول رو قرار داده که میتونید مشکلتون رو سرچ کنید و حلش کنید
ولی اگر مشکل شما بین این گزینه ها نبود …
به سمت پایین که اسکرول کنید میتونید گزینه CONTACT US رو مشاهده کنید
وقتی روی گزینه CONTACT US کلیک میکنید ، وارد صفحه ای میشید که فرم ارتباط با پشتیبانی براتون باز میشه
میتونید فرم رو طبق عکس پایین پر کنید و مشکلتون رو کامل و با زبان انگلیسی داخل کادر بنویسید
همچنین اگر قصد دارید تصویری از مشکلتون برای پشتیبانی بفرستید…
میتونید پایین فرم با کلیک بر روی گزینه Select file ، عکس با هر فرمتی بفرستید
( مثلا عکس از یه ارور خاص یا باگ داخل بازی )
وقتی فرم رو کامل کردید و مشکلتون رو نوشتید ، روی گزینه SUBMIT کلیک کنید و صبر کنید تا پیام شما ارسال بشه 🙂
به راحتی میتونید هر مشکل فنی که داخل بازی براتون پیش اومده رو به فورتنایت گزارش بدید و حلش کنید
معمولا فورتنایت 1 یا 2 روزه جواب میده و باید تا جواب دادن تیکت صبر کنید 🙂